Når du køber en hjemmeside eller webshop løsning hos VSI group, hjælper vi dig selvfølgelig gennem opstarten, og du får en intro til hvordan din hjemmeside virker. Derefter står du på egne ben, men kan måske efter et stykke tid med din webshop få brug for hjælp igen.
1 – Personlig hjælp
Med et support abonnement fra VSI Group har du altid en levende guide ved hånden. Hos VSI Group har vi en dedikeret support afdeling, som udelukkende tager sig af kunder med support abonnement. Det kan derfor godt betale sig at ervherve sig et support abonnement.
2 – Forrest i køen
Hvis du kontakter VSI Group med et supportrelateret spørgsmål, vil du som supportabonnent blive sat som første prioritet. Det vil sige, at du vil få hjælp så hurtigt som det overhovedet er muligt. Du kan altid henvende dig telefonisk, via mail, eller livechat. Du kan også, såfremt du har et support abonnement få muligheden for fjernsupport. Vi er til for dig!
3 – Videoer og guides til DINE udfordringer
Du har selvfølgelig døgnet rundt adgang til vores Prestashop guide, som du finder på www.prestashop-guide.dk.
Her finder du utallige guides til, hvordan du bruger de fleste funktioner i din Prestashop.
Vi opdaterer naturligvis guiden løbende, ligesom du i fremtiden vil kunne finde guides til de nyeste versioner af Prestashop.
Med et supportabonnement laver vi også gerne en skræddersyet video eller skriver guide til dig, hvis der er noget du har brug for at kunne finde frem igen og igen.
Vi ser frem til at hjælpe dig med dine spørgsmål.
Har du spørgsmål eller ønsker du et support abonnement kan du gribe telefonen og ringe til os på 69 90 18 10.