Marketing hero

“Cross channel” markedsføring

Lad os sprede din digitale markedsføring over de mest effektive kanaler for din virksomhed. Bliv set og få nye kunder med SEO, Google AdWords, Facebook, LinkedIn, Instagram og mange flere!

“Onsite” analyser og konverteringsoptimering

“Onsite” arbejder vi aktivt med at analysere og optimere din hjemmeside/webshop for at opnå bedst muligt konvertering af den trafik, vi skaber til dig. Alt sammen som den del af pakken.

Kanaler
Forslag til medier, der kunne bruges.
Eksempler:
AdWords
Facebook
Instagram
LinkedIn
YouTube
Twitter
E-mail marketing
SEO
 
Onsite
Øvrige ting, der også arbejdes med.
Eksempler:
Konverteringsanalyse
Konverteringsoptimering
Re-design
Landingssider
A/B testing
Adfærdsanalyser
Adfærdsmonitoring
Forbedring af Load tid
 

Én leverandør, én kontaktperson
Alle kanaler og medier

Det koster det

Pakkerne er prissat ud fra de timer, vi bruger på pakkerne. Antallet af timer er gennemsnitlige, hvilket betyder, at der kan bruges få en måned og mange en anden.

PPC budget: Dette er det budget, du skal bruge udover vores pakke. PPC betyder “Pay Per Click”, og der det budget, der skal indsættes til at betale pr. klik på de forskellige medier, som AdWords, Facebook osv.
Det er altså, en pris der kommer udover den du betaler til os.

Binding: Vi er nødsaget til at lave en binding på denne type projekter, da vi dedikerer vores tid til opgaven og benytter rigtig mange af de gennemsnitlige timer under opstarten, hvilket betyder, vi først har “break even” omkring 6 måneder inde i projektet.

 

  
 
Timer pr. måned
SEO
PPC budget
Binding

Starter

2995$
Pr. måned
Timer pr. måned : Op til 5 timer
SEO : Max 3 søgeord
PPC budget : Min. 2000 kr.
Binding: 12 mdr.

Business

4495$
Pr. måned
Timer pr. måned : Op til 10 timer
SEO : Max 5 søgeord
PPC budget : Min. 3.000 kr.
Binding: 12 mdr.

Enterprise

7495$
Pr. måned
Timer pr. måned : Op til 20 timer
SEO : Max 10 søgeord
PPC budget : Min. 4.000 kr.
Binding: 12 mdr.

Alt under ét tag

Formålet med Marketing Hero konceptet, er at du som virksomhedsejer kan fralægge dig alt ansvaret og lade os varetage din digitale marketing, mens du varetager driften af din forretning. På denne måde har du vished om, at dine digitale promoveringsindsatser udføres professionelt og med størst mulig ROI, mens du gør, hvad du er bedst til: nemlig driver dine kerneforretning.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan fungerer det ?

Det er et bredt spørgsmål, men vi har 3 pakker, som du ser her på siden. Det eneste der adskiller dem, er tidsforbrug og det tilhørende PPC budget.

Det betyder, at når vi starter et nyt samarbejde op, kigger vi på hver enkel virksomhed, målgruppe m.m. og udvælger så de medier, der giver bedst afkast i forholdt til den forretning, vi er ved at starte samarbejdet op med.

Vi sætter nogle basiskampagner op på medierne og begynder herefter at optimere, tilpasse osv..

Vi udvider løbende med flere medier til listen, hvis det giver mening, hvilket f.eks. kan være arbejde med email marketing, presse og meget mere.

Tidsforbruget er naturligvis begrænset alt efter hvilken pakke, du vælger. Derfor vil vi ved en lille pakke starte ud med færre medier, så vi får kvalitet frem for kvantitet – og så løbende bygge på. Omvendt giver en stor pakke rådighed over flere timer og vi kan derved hurtigere etablere os og vokse over flere medier.

Hvilken pakke skal jeg vælge?

Hele Marketing Hero konceptet er dynamisk. Det betyder, at vi hele tiden arbejder for at gøre dine kampagner bedre, udvide din medieliste osv. Men med en lille pakke, har vi af gode grunde mindre tid, og af samme årsag ville vi typisk starte med færre medier, som eksempelvis Google AdWords og Facebook, hvor vi vil fokusere vores tid og energi. Over en periode kan vi opnå et resultat, hvor vi kan se, at det er minimalt tid, der skal bruges på de første medier, hvilket giver os mulighed for at begynde at udvide til flere medier.

Man kan nå samme resultat med både en lille pakke og stor pakke. En stor pakke, giver os bare mere tid at arbejde med, hvilket betyder vi kan udvide, optimere og tilpasse kampagnerne hurtigere med en stor pakke end en lille pakke.

Det er hele tiden kvalitet frem for kvantitet der er vores tilgang til et samarbejde. Derfor vil vi med en lille pakke begrænse os til færre medier og med en stor pakke starte ud med langt flere medier på én gang, end vi ville med en lille pakke.

Hvad er PPC budget?

PPC står for “Pay Per Click” og betyder “Betal pr. klik”. Det er den type markedsføring, man bruger ved AdWords, Facebook marketing o.l.

Minimumsbudgettet er en pris, der kommer udover vores pakkepris. Dette budget skal betales direkte til de medier, der bruges i dine kampagner – altså Google, Facebook etc.

Starter vi et samarbejde og bliver enige om at vi skal arbejde med AdWords og Facebook, som begge er PPC baserede, vil du betale pr. klik direkte til henholdsvis Google og Facebook.

Pakkeprisen er altså noget, du betaler til os for at opsætte, overvåge, vedligeholde, analysere og optimere dine kampagner, men de klik du får, skal betales direkte til mediet. Derfor kræver vi nogle minimumsbudgetter til PPC for hver pakke, således vi har et budget at arbejde med på respektive medier.

Er der nogen binding ?

Ja, og med naturlig årsag. Prisen og timerne, der er sat af pr. måned, afgrænses ikke nødvendigvis til hver måned. De første 3-4 måneder kan vi sagtens bruge over det dobbelte af de timer, der egentlig er afsat til projektet og så bruge færre timer i de følgende måneder.

Derfor bliver vi også nødt til at have en garanti for, at vi bliver betalt for vores arbejde over en fast periode, så hele indsatsen udligner sig til begge parters fordel.

Der er derfor en bindingsperiode på 12 måneder på alle kontrakter.
Efter 12 mdr. kører kontrakten løbende og har 3 måneders opsigelse.

Kan man omgå en bindingsperiode?

Ja, det kan man til dels godt.

Vi tilbyder at reducere bindingsperioden til 3 måneder, dog med et oprettelsesgebyr på DKK 5.000,- uanset pakke.

De 3 måneder er den tid, vi vurdere man som minimum skal bruge for at begynde at se resultatet på det enkelte projekt.

Hvor hurtigt kan jeg se resultater?

Det kommer helt an på den strategi, vi planlægger. Hvis vi kører ren PPC, kan det første resultater komme hurtigt, men vælger man en mere langsigtet strategi baseret på SEO, e-mail marketing osv. kan opstarten strække sig længere, men i det lange løbe være noget, der giver bedre værdi.

Uanset strategivalget skal man forvente, at der bruges 3 måneder på at få startet op, indsamlet data til forbedringer, tilpasset, analyseret og tilpasset igen osv. indtil man lander et sted, hvor ens kampagner generer et fornuftigt afkast.

Får jeg rapporter

Ja, det gør du. Du får både rapporter én gang år. måned, men du får også log ind detaljer til et skræddersyet kontrolpanel, hvor du kan tilgå alle statistikker, statusser og data over dine kampagner. Således kan du faktisk følge udviklingen live.

Vores afrapportering er grundig. Vi sørger for, at du får alle de nødvendige nøgletal for at kunne gennemskue afkast kontra investering for hvert enkelt medie.

Der sammenlignes med tidligere perioder, så du kan se, om vi udvikler os positivt eller negativt.

Vores rapporter er skræddersyet fra samarbejde til samarbejde. Nogen ønsker en meget detaljeret rapporter og andre blot hurtige nøgletal. Derfor starter vi altid med vores basisrapport og, ligesom med vores kampagner, tilpasser vi rapporten hen af vejen – i samarbejde, så rapporten matcher dine ønsker.

Hvordan styres timeforbruget

Timeforbruget er et gennemsnit for det, der skal bruges pr. måned – baseret på 12 måneders aktive kampagner. Der kan sagtens være en måned, hvor der kun er brugt 2 timer og en anden måned, hvor der er brugt 50 timer.

Et eksempel kan være en måned, hvor vi har lavet gennemgående tilpasninger og evt. implementeret A/B split tests. Herpå bruger vi en måned på at indsamle ren data og kun lave meget små tilpasninger og follow up. Derfor er der pludselig en måned, hvor der kun er brugt 2 timer.

Nu er måneden slut og vi har samlet data ind. Nu skal vi til at analysere og tilpasse. Det kan ske, at konklusionen bliver, vi skal have skiftet farve på alle aktion-knapper og foretage en solid omgang tilpasninger for at optimere kampagnerne. Den kommende måned, bruges der derfor pludseligt 50 timer på at tilpasse design, kampagner og sætte nye landingssider op.

Få indsigt fra udførlige rapporter

Hos os er alle samarbejdsaftaler differentieret fra kunde til kunde . Det betyder, at vores rapporter er ligeså skræddersyet som vores kampagner og strategier er. Vi starter med en basisrapport, som løbende tilpasses i forhold til udviklingen af både kampagner og strategi.

I rapporterne vil både placeringer, synlighed, antal klik, omsætning, return of investment (ROI) og meget mere kunne synliggøres. Udover rapporter har du adgang til dit eget dashboard, som opdateres med live statistikker. Ditpersonlige dashboard kan naturligvis også skræddersyes og udvikles løbende, ligesom dine rapporter.

Tal med en marketing hero

Mikkel, som også er stifter og indehaver af VSI Group, står i spidsen for vores Marketing Hero koncept.

Hvis du har spørgsmål eller bare er lidt nysgerrig, kan du sende dine oplysninger til ham her, så vil han kontakte dig hurtigst muligt.

Du kan også fange ham på mikkel@vsi-group.dk eller +45 3699 0193.

Skal vi kontakte dig?